Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

1. Môžem si objednať tovar, ktorý nie je skladom?

Nie, nemôžete. Náš systém funguje tak, že všetky produkty na našej stránke sú skladom u nás, alebo u našich dodávateľov. Akonáhle sa produkt vypredá, automaticky sa skryje tak, aby nebol viditeľný na stránke, čo však trvá niekedy až 1 hodinu a preto sa veľmi výnimočne môže stať, že už daný produkt nebude.

2. Čo znamená dostupnosť skladom alebo dodanie do 2-5 dní?

Všetok tovar "Skladom" je priamo dostupný v našom sklade. Tovar s dodaním 2-5 dní je dostupný u našich veľkoobchodných partnerov.

3. Čo mám urobiť keď potrebujem zmeniť údaje v objednávke?

Je potrebné nám napísať email na info@dealbox.sk Uvedené musí byť číslo objednávky a všetky informácie, ktoré chcete doplniť alebo zmeniť.

4. Môžem doplniť alebo zmeniť objednávku?

Štandardne objednávky nemeníme. Samozrejme záleží od konkrétnej objednávky. Pokiaľ máte záujem do objednávky niečo doplniť, je potrebné nás kontaktovať najlepšie emailom na info@dealbox.sk, kde uvediete číslo objednávky, názov a kód produktu, ktorý chcete doplniť, alebo z objednávky odstrániť. Zmeny v objednávkach akceptujeme až do momentu keď sa stav objednávky zmení na "Pripravené na odoslanie" a v prípade osobného vyzdvihnutia na "Pripravené na vyzdvihnutie". Po tomto už zmeny v objednávkach neakceptujeme.

5. Môžem objednávku stornovať?

Áno. Toto je potrebné poslať písomne na email info@dealbox.sk a uviesť číslo objednávky. Objednávka, ktorá je už v preprave nejde stornovať a je potrebné ju prevziať a uhradiť. 

6. Čo je potrebné urobiť v prípade, že chcem tovar reklamovať?

Reklamácia sa podáva vždy písomne buď vyplnením reklamačného formuláru …... alebo poslaním emailu na info@dealbox.sk. U nás však stačí ísť do sekcie reklamácie, kde v systéme RETINO jednoducho zadáte číslo objednávky, systém za Vás vyplní potrebné informácie. Stačí len doplniť popis chyby a máte hotovo

7. Zaisťujete aj servis?

Zaisťujeme, ale nie osobe. Na servis modely posielame k našim dodávateľom. Každý servis vieme vopred nadceniť, aby ste sa vedeli rozhodnúť či sa daný model oplatí opravovať.

8. Je u Vás možný osobný odber?

Áno je. Je ale lepšie sa vopred telefonicky alebo emailom dohodnúť na konkrétnom čase.

9. Môžem nakúpiť aj bez registrácie?

Áno, pre nákup v našom e-shope nemusíte byť registrovaný.

10. Ako získam informácie o mojej objednávke?

Vašu objednávku môžete sledovať online – v potvrdení objednávky, ktoré sme Vám poslali máte odkaz na sledovanie objednávky a následne zásielky u dopravcu. V prípade potreby nás môžete kontaktovať prostredníctvom e-mailom, v online chate, prípadne nás môžete kontaktovať telefonicky.

10. Máte kamennú predajňu?

Nemáme, sme len e-shop.

12. Môžem tovar, ktorý som u Vás zakúpil vymeniť?

Áno. Tovar, ktorý Vám z nejakého dôvodu nevyhovuje môžete do 14 dní vrátiť. Vyberiete si nový tovar a my Vám vystavíme novú faktúru poprípade dobropis. V prípadne doplatenia je toto možné len bankovým prevodom.

13. Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?

Môžete si zvoliť platbu bankovým prevodom, kde Vám v e-maily pošleme potvrdenie objednávky a údaje potrebné k prevodu. Môžete platiť na taktiež dobierkou – to znamená, že zaplatíte dopravcovi, ktorý Vám zásielku privezie. Táto služby je spoplatnená – cenu za dobierku má každý dopravca inú, je uvedená pri každom dopravcovi v sekcii cena dopravy. Novým spôsobom platby je cez platobnú bránu Shoptet, ktorá je úplne bezpečná a môžete si tu vybrať z veľkého počtu platobných metód.

14. Ako zistím koľko budem platiť za dopravu?

Cena dopravy sa odvíja od konkrétnej zásielky. Doprava za štandardné objednávky do 100€ sú spoplatnené. Objednávky nad 100€ je doprava zdarma. To však neplatí pri ťažších produktoch ako sú napr. kolobežky. Tam sa cena odvíja s ohľadom na jej váhu.

15. Zvolil som platbu prevodom. Kedy mi budete tovar odosielať?

V prípade, že je tovar z Vašej objednávky skladom, budeme expedovať po pripísaní platby na náš účet. V prípade, že tovar z Vašej objednávky nie je skladom, tak čakáme na pripísanie platby a naskladnenie tovaru.

16. Chcem nakupovať na firmu, je toto možné?

Áno, samozrejme. Je potrebné v košíku zvoliť nákup na podnikateľ/firma a zadať potrebné údaje.

17. Mám v objednávke viac produktov, niektoré skladom máte a niektoré nie. Kedy budete zásielku expedovať?

Expedovať budeme kompletnú objednávku – to znamená po naskladnení všetkých produktov.

18. Ako zistím, že už ste moju platbu prijali?

Po pripísaní platby na náš účet Vám zmeníme v stave objednávky platbu na zaplatené.

19. Keď máte na stránkach uvedené, že je tovar skladom, je skladom naozaj?

Áno, pokiaľ je na stránkach uvedené skladom, tak produkt skladom naozaj máme. Skladové zásoby sa na stránkach aktualizujú každých 60 minút.

20. Je možné tovar rezervovať?

Nie. Je potrebné si vytvoriť objednávku a tým sa produkt pre Vás rezervuje.